A módszer

HR minőségbiztosítási rendszerünk alapjaiban nem költségcsökkentő eszköz, annak hagyományos értelmében. Nem arra való, hogy utcára tegyünk embereket. A módszer segítségével hatékonyabbá, nyereségesebbé tehetjük a céges működést, kapacitásokat szabadíthatunk fel arra, hogy újabb ügyfeleket, újabb piacokat szerezhessünk. A technika helyes alkalmazása kialakítja és fejleszti az ügyfél-orientált gondolkodást, az egyszerű, de hatékony megoldások kutatását és alkalmazását.

Az Impreuna™ elképzelés alapján működő szervezetek a bennük dolgozó emberek folyamatos fejlesztésével történnek. A veszteségek elkerülésére ők keresik a lehetőséget, ők működtetik hatékonyan a folyamatokat, vevőorientált mérőszámokat és mérési módszereket kialakítva. Az Impreuna™ vezető elsősorban nem utasításokat adó vezető, ő jól ismeri a munkatársak munkáját, felismeri és megérti az összefüggéseket, sokkal inkább támogatja beosztottait céljaik elérésében, fejleszti képességeiket. Egy ilyen szervezetben mindenki felelős a kialakított rendszerért, követi annak előírásait és folyamatosan fejleszti, a környezethez, annak elvárásaihoz igazítja azokat.

Az Impreuna™ rendszerben működő cégek beosztottai aktív közreműködő szereplők, akik mindig tudják hova forduljanak segítségért, ha munkájukban elakadnak, avagy annak megfelelő elvégzéséhez szükséges körülményekben problémájuk akad.