Üzleti technológiánk

Olyan új szervezeti modell szolgáltatása, kiépítése és működtetése a cégek számára, mely forradalmasítja a cég belső humán struktúráit; rendszerezi a belső munkafolyamatokat, korrigálja, fejleszti az emberi hozzáállást, képességeket, állandó visszacsatolást és javaslatot biztosít a cég, mint szervezet működésével kapcsolatban.
Az emberi erőforrás tekintetében, ez a minőségbiztosítást nyújtó modell keretet ad a cég optimális működéséhez napi szinten.

Mindehhez felhasználunk ismert kommunikációs, értékesítési- és szervezetfejlesztési rendszerelemeket, elméleteket, de nem használunk kliséket –és konzervmegoldásokat, hiszen minden szervezet- legyen az egy könyvelőiroda vagy kozmetikai cég – egyedi problémákkal küzd, így egyedi megoldásokat igényel.
Minden emberekből álló közösségben a másként gondolkodás: más ötlet, más elképzelés, más hozzáállás konfliktus helyzetet teremthet, amely a kreatív alkotóvágyat, produktivitást, értékesítést, termelést gátolja, így tehát nem alkalmazhatók tartós eredménnyel azok a megoldási kísérletek, melyek máshol működőképesek. Ezért dolgozunk ki egyedi, személyre szabott megoldáskulcsot, amely az adott szervezet, adott problémájának ajtaját nyitja.

Hiszünk az emberekben, ezért hiszünk a változás erejében és a növekedés ütemében. Hiszünk a támogatás erejében.

Nem hiszünk instant megoldásokban és azonnali mindent elsöprő fejlődés ígéretében, ellenben hiszünk a kiszámítható, megbízható, egyenletes ütemű növekedésben: szervezeti- és egyéni szinten.

Miért? A jobban teljesítő egyéni dolgozó, jobban veti latba erejét, elkötelezettségét, kreativitását, kitartó, megoldáskereső- és csapatban a közös célt tartja szem előtt; kollégáival szinenergiában alkot. Produktív és kreatív, nem a terméket nézi, hanem a terméken keresztül megvalósítható magas szintű vásárlói kiszolgálást keresi. Alázatos a vásárló igényeivel szemben, ugyanakkor mindenkor cége érdekeit képviseli. A konkurenciára versenytársként tekint és nem ellenfélként. Gondolatai és tettei összhangban vannak vállalatának sikertörekvésével, hiszen ha a vállalat jól teljesít a dolgozó is elégedett, és ha a dolgozó elégedett, akkor a cég prosperál.

Mi az, amit nem teszünk:

Nem kiképezzük az embereket, hanem belső erőforrásaik alapján összehangoljuk a szervezet működésével!
Nem készségek tárházát nyújtjuk feléjük, hanem egy más szemléletet!
Nem tanítunk, hanem megértetünk!
Nem mutatunk, hanem láttatunk!

AZ ÜGYFÉL SZÁMÁRA MINDIG AZ A SZEMÉLY JELENTI A CÉGET, AKIVEL KAPCSOLATBA KERÜL!